ديكشنري لانگمن 5 LONGMAN / اورجينال

ديكشنري لانگمن 5 LONGMAN / اورجينال

قيمت: 14,800 تومان

ديكشنري لانگمن 5 LONGMAN / اورجيناللانگمن قدرتمندترين كاملترن ديكشنري جهان LONGMANديكشنري هوشمند لانگمن Longmanديكشنري لانگمن ويرايش 5ام جديد LONGMAN Dictionary of Contemporary English 5th Editionتهيه شده توسط قسمت آموزش و تمرين زبان انگليسي شركت لانگمن در يك DVD متناسب با امتحان هاي IELTS , FCE , CPE , CAE TOEFL . با روزي يك يا چند ساعت تمرين با اين فرهنگ لغات مي توانيد انگليسي را بياموزيد .* در صورتي كه



محصولات ديگر: :

لغت‌نامه فارسی به انگلیسی یک ابزار مهم و حیاتی در فرایند یادگیری زبان انگلیسی برای افراد فارسی‌زبان است. این لغت‌نامه‌ها عموماً شامل ترجمه‌های لغات و اصطلاحات انگلیسی به فارسی و بالعکس می‌شوند، که به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی معانی و استفاده‌های مختلف لغات را در دو زبان مقایسه و یاد بگیرند. این لغت‌نامه‌ها اغلب به صورت چاپی و یا در قالب نرم‌افزارهای کامپیوتری یا اپلیکیشن‌های موبایل در دسترس قرار می‌گیرند.

 

استفاده از لغت نامه فارسی به انگلیسی در ترجمه متون، مکالمات، یادگیری زبان و حتی در فعالیت‌های روزمره کمک بسیاری به افزایش دانش زبانی و ارتقای مهارت‌های زبانی فرد می‌کند. این ابزارها به عنوان یک راهنمای معتبر در اختصاص و استفاده از لغات مناسب در جملات و متون نقش مهمی دارند و به فرد کمک می‌کنند تا دقت و صحت زبانی خود را افزایش دهد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.